yagiztuba bebeğim 4 aylık. 40 I çıktığından beri meme+mama gidiyoruz. O zamanlar daha az miktarlarda içiyordu kaşıkla veriyordum ama doktorum olmaz dedi başa çıkamazsın, doyuramazsın, mama soğur o zaman napacaksın dedi mama tekrar ısıtılmazmış. Biberonla vermeye başladım şükür emmesi hiç azalmadı hala önceliğimiz emme sonra mama. Tabi her bebek farklı yapıda. kimisi emiyor kimisi bırakıyor