Saadetsari26 Kızlar 4 aylık bebeğim var doğumdan sonra saçlarım çok dökülmeye başladı vitaminimide halen kullanıyorum ama kesilmedi ne yapsam?
Merve___ Saadetsari26 ben ben ben 😂😂😂 ne cok sac dökülüyor vitamine basladim simdi bakalim insallah durur dökülmeler 💔
Tugba8 2 ay daha sabredin geçiyor diyorlar aynı durumdayım bekliyorum geçmesini birlerce zerzevat sürmücem kafama inat ettim :)
kizcelerim döküldü malesef ve resmen ön kısım kel kaldı şu an 9 aylık olcak çıkıyo ve uzamaya başladı
Saadetsari26 kizcelerim aynen benimde öyle o kadar çok sacım vardıki Demir hapına başladım umarım düzelir🥺
Saadetsari26 Happy_boy Demir hapına başladım umarım biter artık kel kalıcam yoksa valla önler açılıyor