Bukettt35 Anneler gaz için kimyon ve rezene çayını hangi sıklıkla hangi aralarla kullandınız ve faydasını gördünüz mü
Esat Bukettt35 rezene icin bu programda kanser tetikleyici olduğunu duymuştum ben ara ara içiyorum hafta 1 fln
Fatmaisa Canım onların dışında ben acı yavşan otu içtim ve hiç gaz problemi yaşamadım bebeğimede 1 çay kaşıgı verdim
smile56 Bukettt35 bilmem 😂çok gazlıydık kırkından sonra hafifledi az gazlıyız.bide nurse harveys kullandığımız için hafifledi gazımız. Ama yarıyordur heralde doğumdan beri her gün illa içtim ben hala içiyorum iki ay.hiçte sevmem tadını