Berrin3112 Dogumdan sonra goguslerin fazlasiyla buyudu benden buyukler resmen cok rahatsiz oluyorum emzirme donemi bitince eski haline donermi acaba 😒🙄
TinkyWinky Berrin3112 BNde burda bekleyeyim aynı durum baya büyüdü ve sarktı 🙄toparlar mı acaba yoksa küçültme operasyonu yaptırmayı düşünüyorum çok rahatsız oluyorum kötü duruyorlar baya 😒
Gamzeli Berrin3112 donmuyolar canim sarkiyolar malesef ben sporla toparliyorum sirtim kuculuyor onlar da eh iste sklasiyor en azindan bir on beden kuculur😀
Berrin3112 TinkyWinky valla bende cok rahatsz oluyorum cok ilgi cekici duruyolar rahatszlik veriyor yaa