Gzmczr asla vermem dedim hep ama bebeğim kolikti her gün uyumadan önce bir iki çay kaşığı veriyordum ancak o az da olsa rahatlatıyordu. Sizde için elbette biz mamayla beslendiğimiz için benim öyle bir şansım yoktu. Muhtemelen burda herkes de vermemelisin dicektir ☺️ karar sizin, kolaylıklar diliyorum.