Biricigm Kızlar hippten snra smaya geçtik önce küçük boyunu aldık bi sorun olmadı diye bu seferde büyüğünü aldık ama bebeğim çok ağlamaya başladı. Kakasını da yapamıyo. Ne önerirsinz. Sma kullanıp böyle sorunla karşılaşan varmı?
minikailemmm Biricigm ben yasamadım ama her bebek farklı değiştirin elbet mamada olma ihtimali. Olabilie
Kocayanakannesi Biricigm ben ilk doğduğunda sadece 1 hafta aptamil kullanıp sonrasında hep sma kullandım. Yani 4.5 aydır kullanıyorum öyle bir sorunumuz olmadı. Bünyeye göre değişir diye düşünüyorum ama öneri olarak her gün bir mamasına bir çay kaşığı doğal zeytinyağı ekleyebilirsiniz. Benim doktorum sindirimi kolaylaştırmak için bunu önermişti.
Sahra0705 Biricigm ben yaşadım canım kızımın bağırsakları doldu hastanede lavma yaptılar şimdi hipp combiotic kullanıyorum çok şükür hergün tuvaletini yapıyor gazını da çıkarıyor
Biricigm Sahra0705 ay ciddi misin ya. Günde ne kadar veriyodu . Ben anne sütüde veriyorm mamayı az veriyorm aslında
minikailemmm Biricigm aynen cnm öyle yap acıtıgın için pek alan olmaya bilir ama cevrende ihtiyacı olan varsa sevabına ver gitsin tarihi gecmeden