Kizlar bugün 4 ay aşımızı olduk ebemiz vegaferon kan damlası verdi ama kan damlası bebeklerin dişlerinde ilerde çok kötü yapıyor. Erken çürüyor vs vs ben bu damlayı kullanmak istemiyorum d vit kullanıyorum . Kan tahlili yapmadan kanını eksik olup olmadığını bilmeden kullanmak istemiyorum. Fikirlenize ihtiyacım var sizce napmaliyim