Leyla1161 2540 doğan kızım 2aylikkken en az kaç kilo olmalı sizce? Ayrıca sütümü sağarak veriyorum aynı zaman da mamayla da destekliyorum şuan 55günlüğüz beslenme cc olarak ne kadar olmalı ve kaç saatte olmalı sizce kızlar 🙈
iki_prens_annesi_ Leyla1161 4 4 buçuk civari olabilir canim her bebek farklıdır tabiki daha kucukmus 1 bucuk 2 saatte bi mutlaka emsin doymazsa ona gore mama verirsin
afs9mart Leyla1161 bençmde öyle doğdu hatta 10 günlük küwezde kaldı 2000 ye düştü 2 aylıklen 4.180 di
Leyla1161 iki_prens_annesi_ anladım canım teşekkür ederim reflümüzden dolayı çok sıkıntı yaşıyoruz o yüzden de mamaya başladık 😔
Leyla1161 afs9mart çok şükür atlatmışsınız canım inşallah bizim de gittiğimiz de kilomuz ideal çıkar 🙏🏻😔
Leyla1161 BalarisiYusra henüz gitmedik canım ama 40ımızda gittiğimiz de kusmamız çok fazlaydı Reflü dedi doktorumuz ilaç başladık reflü kilo alımımızı engellmiş bu hafta gidicez bakalım inşallah ideal kilo da olmuşuzdur hala kusmalarımız devam ediyor aslında ama inşallah atlatırız😔
Dadam İlk 3 ayda 1er kilo, sonraki aylarda yarım kilo alabilirlermiş. Tabi bebekten bebeğe değişir bu durum.
Leyla1161 Dadam 40ımızda gittiğimiz de kilo azlığımız başlamıştı aşırı derece de kuzum kusuyordu herşeyine bakıldı reflüden dolayı denildi ilaçlara başladık bizde inşallah gidiceğimiz de normal çıkar kilomuz🙏🏻