Dogamm Elf_asel canım geçmiş olsun bizimde değerlerimiz yüksek malesef 3 aylığız geçen aya göre daha yükselmiş hatta sizin kaçtı değerleriniz buradan gelişmeleri paylaşalım olur mu
Minikoglum Merhaba bnmde 40 gunluk bebegimde çıkmıştı.cocuk doktirumuz gastroenterolojiye yonlendirdi.haftalik kan alıp dusmesini beklediler.su an 3 bucuk aylik baya düştü.ama takip altindayiz.surekli takip edilecek herhangi bisey olabilir bi hastalik vs yada hic bi sebep yokken de yukselmis olabilir diyolar.bitkisel hicbisey kullanmıyoruz gaz damlasi dahil.ilk öğrendiğimizde baya korkuttular cok agladim uzuldum ama allahin izniyle bisey olmaz icinizi ferah tutun.takip edin surekli
Dogamm Minikoglum çok geçmiş olsun bizimde uzayan sarılıktan dolayı bakılmış ve biraz yüksek çıkmıştı ast alt ggt değerleri 3.ayımızdayız bugün yine bakıldı ve biraz daha yükselmiş canım çok sıkıldı siz üniversiteye mi götürdünüz
Elf_asel Minikoglum d vitamini içinde zeytinyağı var ondan şüphelenmiştim yağda yükseltirmiş öyle söylüyorlar 😥
Elf_asel Bizde süt alerjisi var ondan olabilir dedi doktor ama sebep nedir tam olarak bi bilgi alamadım. Ast 101 Alt 74 @Minikoglum @Dogamm
Minikoglum Valla bizim biri 240 digeri 198lerdeydi.yavas yavas dusuyor merak etmeyin.biz universiteye gittik fakat orda isler cok yavas yuruyor.buyuksehir hastanesine gittik.duzenli gidip geliyoruz takip edicez diyolar baska bisey demiyolar.bizde de sarilik uzun surdu bnde ondan supheleniyorum sanirim o yukseltti değerlerimizi.bir de mutlaka doktorunuz soylemistir ama her turlu bitkisel sey yasak bize.rezene iciyordum biraktim.gaz damlasi dahi kullanmiyoruz.neyin yükselttiğini bilemeyiz herseyi birakicaz dedi doktor.allah bebislerimize saglik sihhat versin
Elf_asel Minikoglum bizimde alerjiye bağlı yükseldiğini söyledi inşallah düşer 😥 ama bitkisel içerikli bişey söylemedi