Arkadaşlar bebeğim 73 günlük uzun bi süre doğduğundan beri sütümü sağıp biberonla verdim bi süre sonra biberon istemeyip meme istedi ve bi kac gün kadar yine memeden az emiyo diye sağıp vereyim dedim sagim da 3 4 dakikasa 100ml oluyo bebeğimde beni hep kisa emiyor 5 dakika zar zor acaba doğduğu için mi sagmakla emmek ayni midir saginca daha mi cok süt gelir emdigi sut ona yeterlimi yoksa sagip mi vermeliyim memede kalma süresi kisa olduğu icin sağıp veriyodum hep napmam lazim