Ysfm_20 Eserkaracan bunu sağlık ocağı söylüyor 9.ayda geleceksiniz diye gün ayarlaniyo bize doktor söylemedi
Ysfm_20 AnneBebek1 demekki sonradan çıkmış çünkü ben burda çevremdekilere sordun herkes bizim öyle asimiz olmadı demişti
AnneBebek1 Ysfm_20 Sanırım bende duymamıştım hemşiremiz söylemişti yaptırmak istersen gel diye bende goturmustum
Ysfm_20 Alpisino bizim alerji ile ilgili bi sorunumuz olmadı sadece 6.ay aşısı ağır geldi kulağımız şişti ama dediğiniz gibi doktora sormak lazım genelde herkes aşıdan etkilenmemis inşallah bizimde bi sorun olmaz
Alpisino Ysfm_20 umarım olmaz ama mutlaka bir sonra ki aşınızı bu yaşadığınız süreci ileterek ne şartlar altında daha sağlıklı olacaksa ona göre yaptırın içiniz rahat eder geçmiş olsun
Ysfm_20 Alpisino aynen kesinlikle her aşıdan önce ebeye bunu mutlaka hatırlatırım yapmamız gereken bisey varsa bizi yönlendirir çok teşekkür ederim