aycanoyan1 ben çogu kremi denemistim ise yaramadi.tahinin üstünde biriken yağ oluyor ya onu sürün ve kapatmayin acik kalsin gögüsleriniz, bebeginizi emzirirken silin bana bu baya iyi gelmisti ama toparlanip gecmesi 2 haftayi bulmustu insallah sizdede ise yarar 😊