Berrin3112 Kizlar emzirmede cocugun kolu nasil durmali yapamiyorum cocuk rahat degilmis gibi geliyor nasil durmali cocugun kolu bertilir diye korkuyorum
Rrabis12 Berrin3112 ben ilk doğduğundan beri karnıma denk gelen elini arkaya sırtıma doğru atıyorum emzirme pozisyonuda o şekilde olmalı zaten doğru olan birde ben onu emzirirken oda eliyle sırtımla oynuyor 3 aylık ☺️☺️
busra37 Berrin3112 o kendi rahat olmasa tutmaz zaten büyümüş artık. Ama elini aradan çıkarıp sizin belinize doğru gelmesi en doğrusu
Berrin3112 Rrabis12 evet bende oyle yapiyorm tesekkur ederim valla aydinlattiniz beni icin rahat etti bari dogru pozsyonda tutuyomusum demek 😇