Arhim ölçek çubuğunun 3 çizgisi var ben en alt kısmında verdim canım benim bebeğim allerjik herşeyi yiyemedi sürekli kabız oldu ama sürekli hatta ağlardı onla bende çok ağladım. Çok uyanık bir bebek hatta ben söyle sıkıntı çektim bebeğim kaka yapınca acıyor diye kendini gelince sıkmaya başladı oda daha şiddetli kabız olup yapamadı bunun için özel doktorlara gittik başka ile hemde. Yapmayınca lavman yaptım şükür öğrendi sana tavsiyem onun gonlune koyma uzum yemezse kavun karpuz vs sulu yesin eğer içer dersen zeytin yağı ver kesin ise yarıyor onu içmezse çorbaya karıştır .Ben karnına masaj yapardım youtobe bakıp onlar bile bagirsagini çalıştırır