EymenSarp Kızlar bi bucuk ay önce ameliyat oldum iltihaplı olan alandaki kücük kitle gitti fakat gögsümün icinde hala sislik mevcut … ceviz büyüklüğünde neredeyse… dr gitmeye fırsat olmadı böyke ameliyat olan varmı bu konda bilgisi olan