2,5 aylık bebeğimde pozitif çıktı 1 hafta oldu atlatalı.Çok şükür birşey olmadı ateşini sık sık kontrol ettim ateşi çıkmadı fakat çok huzursuzdu.Emmiyordu sağarak vermeyi denedim biberon istemedi mama denedim almadı çok iştahsızdı sürekli ağlıyordu.Yatınca kıyameti koparıyordu ve sürekli uyumak istiyordu. 3 gün zor geçti sonra düzeldi.