Zeynepazram kullanan cok var cevremde gereksız dıyemeyız oyuzden.her bebek farklı bazısınında hıc ılgısını cekmıyor.bıme gelen guzel tercıh edebılırsınız fıyatı da uygun.ben de onumuzdekı ay bebegıme alacagım egıtıcı kopekcık ya da kaplan düşünüyorum