Sevimli Mommyy70 sağlıklı olması önemli olan kızım ilk ay 650 gram almışdı sadece anne sütüyle . Bebeğe göre değişir bu . Doktorumuz yine de iyi bulmuşdu . Bazı bebekler 1 kg alırken bazıları daha az alır .
Ati22 Mommyy70 kiloya hiç takılma benim bebeğim hep 1 1.5kilo geriden geliyorru herkes moralimi bozdu zayıf zayıf diye. Ek gıdaya bı başladı maşallah 3ayda 3kilo aldı. Saglikliysa hiccc kafana takma emin ol ek gıdaya toplarlar.
Pares Ati22 neler verdin canım ek gıda olarak benim bebeğimde zayıf etrafın hep zayıf demesinden bıktım