ephy sütünüz yetiyorsa mamaya gerek yok ben sütümü sağarak veriyorum emmediği için 😊biz prematüre doğduk emmedi beni biraz emip ağlıyordu biberona alıstıgı icin bende zorlamadım sağıp veriyorum hızlı toparladı o yüzden 1830 gr doğdu şimdi aylıklarını yakaladı 6 ay 26 günlük 9 kiloyuz 😊😊😊😊