1 Aylık bebeğim var doğum kilosu 4.700dü babası da ben de iri yapılıyız. Birinci ay sonunda kilosu 6.100 olmuş. Doktoru kızıyor çok sık emzirme tosuncuk olacak diye. Genelde 1buçuk 2 saatte bir emiyor zaten uyku falan derken. İlerde nasılsa verir diyorum ama doktor da canımı sıkıyor çok mu kilo almış bebeğim? Sadece anne sütü alıyo bu arada.