Balyanaklikiz bence bu dediğiniz şeyi 3. Ayda değil de ilerleyen aylarda yapabilir bebek. Kollarından kaldırıp test yapmış ama boynunu şu an için dik tutmaması çok normal. Siz günlük düzenli olarak karın üstü egzersizi yaptırın kas gelişimi için, bence kafanıza takacağınız bir durum yok.
YouTube da Dr. Osman Gönülal ın videoları var. 3aylık bebek gelişimi videosunu izleyebilirsiniz mesela. Ayınızla ilgili fikriniz olur.