Mehmet09eymen yavrusununannesii canım aynısı bendede oluyor ama soyle sonuç olarak 150 ye cıkıyor ya su sevıyesı ama aslında 120 cc hesaplıyoruz ve 4 kaşık mama koyuyoruz aslında 120 cc içmis oluyor gerı kalanı su olmuş oluyor 20 ml felan sonucta 120ye 5 kaşık koymus olmuyoruz 4 kaşık koyuyoruz buyuzden net 120 içmiş oluyor
yavrusununannesii Sedabade onu biliyorumda toplamıni soruyorum sadece suyumu yoksa su+mamayi mi hesapliycz
Sedabade yavrusununannesii olcek ve cc ona gore ayarlaniyo zaten mama ve su dogru orantida gidiyo o yuzden tamamini baz aliriz yani benim hic aklima gelmemisti suyu baz almak🙄😂
Alptugmomy Valla başta bende sadece suyu hesapliyordum o şekilde olmadığını farkedince araştırdım sadece suyu değil mamayı da hesaplamak gerekiyormus yani 120 değil 150 içmiş oluyor canım..