Ur1987 parmak patates doğrar gibi doğruyorum. Az tuz,soğan sarımsak tozu var bende ( naturelka nın tuzsuz ) yoksa iyice ezmek lazım sarımsağı yanmaması için. Sonra azar azar karabiber toz biber kimyon kekik biraz sıvı yağ karıştırıyorum fırında 180 derecede patates gibi oluyor. İyi pişicek ama içleri