Liyaa Aysegulisaa54 ateşlenmesi bir yönden iyi bağışıklık kazanıyor vücut direnci artıyor bende bugün rota aşısını yaptırdım başında nöbetteyim şuan sık sık ölçüyorum
Liyaa Aysegulisaa54 evet cnm canlı aşıların ateş yapma ihtimali var bugüne kadar ateşlenmesi olmadı inşallah bu gecede olmaz
Melved80 Liyaa hemşiremiz ve doktorumuz söyledi bize de eğer etkisini göstermicek olsaydı böyle bişey tavsiye edilmezdi
Liyaa Melved80 bizede tam tersini söylediler cnm alının etkisini azaltırsın eğer çıkarsa verirsin dedi hemşiremiz
Minnakkk Aysegulisaa54 bı beş altı saat sonra Cok ağlıyordu acaba kolu mu agrı yaptı dıye verdım bıdaha da vermedım canım