Umay Kızlar 4 gün önce epidural sezeryan ile Doğum yaptım sadece sağ ayağımda şişlik var acaba neden benimle aynı durumla karşılaşan oldu mu?
Nurdanhakan Umay bende ayni durum oldu bir hafta on güne düzelir ayaklarınızı yükseğe koyun bol sıvı tüketin geçecek bu genel bir sorun sanırım
Onedroplove Umay hiç korkmayın iki ayağım birden hamilelikte şişmediği kadar şişti çok korkmuştum hemen doktorumu aradım çok normal dedi fırsat buldukça havaya kaldırdım 10 güne geçti
deletedmom01 Umay Hamilelikte şişliğim pek olmadı ama doğumdan sonra inanılmaz şişlik oluştu şok oluyordum artık bakınca 10 15 güne kadar bitti
Ozgezafer Umay benim sağ diz kapağım şişmişti ödem oluşmuş içerde epidural yan etkisiymiş 1 ay olcak doğum yapalı nerdeyse daha yeni geçmeye başladı