Bebegim 9 ay 25 gunluk 1 haftaya yakındır surekli kabız oluyor .zeytin yagı veriyorum .kayısı hoşafı veriyom bır işe yaramıyo su fazla içmiyo 4 diş cıkarıyı iştahı fazla yok zaten.ne yedirsem ya da nasıl bir yol izlesem .pirinç yerine yemeklerinde buğday versem olurmu ???