benimde tek göğüs ucun yoktu bebeğim hep diğerini alıyodu ucu olmayan taş gibi oluyodu ağrılar falan çok zordu senin yaşadıklarının aynısknı yaşadım.Bebeğim sarılık oldu tek göğüsümü almıyodu ve pompayla sağmaya başladım.Sağdığımı biberona koyup bebeğime verdim mecburdum çnki biberonla sütü içiyodu kaşıkla hep dökülüyo yada tükürüyordu bebeğim.Göğüsümü almadığı zamanlarda pes etmedm hep vermeye çalıştım bir iki tuttu sonra geri bırakıyodu.Sonra pompa zamanla (yaklaşık 1 hafta kadr) ucumu çıkarttı,bebeğim ucu olmayan göğüsümüde emmeye başladı.Şuan 1 aylığız,biberon meme reddi yapmadı,bebişm iki göğüsümüde emiyor hatta dışarıda işlerim olursa yine sağıp biberona koyuyorum dışardayken biberondaki sütümü içiriyorum bebeğime.Stres yapma.Geçicek bu zamnlar merak etme ❤️