bebisanne 27 günlük olduk kıyamıyorum ayağını sıkmadan canı acımadan uyanmıyor ne zaman bırakıcaz zorla kaldırmayı
tco bebisanne doktorlar genelde 2. Aydan sonra kilo alimi iyiyse birakin uyusun acikinca kalkar diyorlar. Doktorunuz uyarir zaten sizide😊
Yigitalininannesi bebisanne 20 günlüktü oğlum bikac gün izledim acikinca kendisi uyaniyodu bıraktım uyandirmayi herkesin çocuğu far kli en iyi sen bilirsin bence izle biraz baktın uyaniyo ki uyanır birakirsin
Burcakmstftmr bebisanne ben doğduğundan beri hiç emzirmek için uyandırmadım 2 saatte bir kendi uyanır ben emziririm 6 ay oldu hala aynıyız 3 saati geçerse uyandırın diyor doktorlar ❤
bebisanne Yigitalininannesi evet uyanıyor aslında ama ben 1 saatte bir emzirmek istiyorum Özakman zor kalkıyor haklısınız o 2 saate anca kalkıyor
Ebeoz bebisanne sarilik riskini atlattiysa birakin uyusun 3 saate kadar. Bu aralikta uyanmazsa altini acabilirsiniz uyandirmak icin
Yigitalininannesi bebisanne saat başı emzirmek iyi değil ki normali 2 saatte 1 zaten bence bırakın kendi kalksın:))
Nscaslan34 bebisanne uykudan uyandırılan bebek huzursuz olur uyandırma al kucağına memene tut gidisini oksa ağzına sok memeyi uyurken de emiyorlar