Kızlar mamaya başta sarılık olduğu için başladık sonra domtorumuzun gözetminde veriyordum baktım sütümle doyuyor mamayı günde birkez yapmaya başladım bazı günler yapmıyorum Bile bugün 2aylık aşısı oldu kilosu 5.900 çıktı ya çok ebe mama veriyorsan bırak dedi ilk sorum sizce birden bırakmalımıyım bu arada sütüm sağınca 60-70bzen 120 çıkıyor ? İkinci sorum günde birkez mama vermekten mi benim sütümden mi kilo almış ? 3.sorum biberonla verdiğim için de emmeyibırakır mı ? Doğduğu günden beri biberonla veriyoruz mamayı sonuçta