iki_tospik_annesiii işte dediğim gibi çok sıkıyor o zamanda yada taşırıyor bilemedim ki
Hibou bence bezinin markasını değiştir cnm ben canbebe kullanıyorum memnunum 😊
Biranneninoykusu yani şimdi 4 mü alaym siz de mi sleepy kullanıyorsunuz
tosbikannesiii evet canım sleepy kullanıyoruz bence 4 numara ideal şuan size
Biranneninoykusu tamam camım