duygu00 Bebeğim 41.haftanın sonunda doğdu ayak haftası hesaplamak için beklenen doğum tarihini mi baz alacağım yoksa doğduğu tarih ni?
Yedaarven duygu00 Ben sadece erken doğumda normal tarihine göre hesaplanıyor diye biliyorum. Kızım 42. Haftada doğdu hep doğum tarihine göre hesapladım.
Yedaarven duygu00 Yani düşününce eğer düzeltilmesi gerekseydi onuda belirtirlerdi bence😊 Erken doğumda gelişim sürecinide ona göre hesaplıyorlar sonuçta. Hem 42. hafta normal süreç sayılıyor 42 sonrası geç sayılıyor bence düzeltmenize gerek yok 😊