Aysem_35 Bebeğim var 3, 5 aylık covid oldum annemlere bıraktım ama hiç bir şekilde biberon tutmuyor, kaşıkla yutmuyor biberonu tutması için yapabileceğim bir şey var mı? Başına gelen yada tecrübesi olan var mı
Arasannesi Aysem_35 neden emzırmeyı bıraktınız.maske takıp dezenfente olup emzırebılırsınız sütten geçmiyor
attbianne Aysem_35 aslında emzirebilirsiniz çünkü kuluçka süresinde beraber olmussunuzdur diye düşünüyorum geçtiyse geçmiştir hiç olmazsa emsin maske takıp emzirin diyo çocuk doktorları öbür doktorlari takip etmiyorum sadece çocuk doktorlarini takip ediyorum onlarda maske takılarak emzirilmesini söylüyorlar hiç olmazsa odalari ayırıp emzirmeden emzirmeye alabilirsiniz çocuklarda genelde negatif çıkıyor 10 15 gün sürecek bı durum için biberona alistirmayin tabi kendiniz bilirsiniz biberon olarak lansinoh en iyisi
Btlyldz13 Emzirmeye devam et canım doktorlar bu süreçte emzir diyolar eline eldiven tak maskeni tak emzir biberonu tutarsa geri seni unutur
Aysem_35 Btlyldz13 öyle de çok korkuyorum, ya devamlı bizimle kalıcak ya annemlerde evde kalsın istemiyorum 😥
Emine_1245 Canım Allahın izniyle bisey olmaz sen dikkatli bir şekilde emzir bebeğini. Daha çok küçükmüş nasıl ayrı duracaksın 😥
Annekeki Bence de emzir. Biberon tutmuyosa lansinoh dene onun ucu anne memesine coook yakin. Biberon reddinde kizim onu hemen almisti. Ya da silikon bardak, kasik biberonla verebilirsin
Arasannesi Aysem_35 gerı al canım bıraksınlar sana bebegını.merak etme bır sey olmaz bız aılecek pozıtıftık atlattık cok sukur bu surecte emzırmemı onerdıler zaten bırakma dedı gelen doktorlar filyasyon ekıbı aıle doktorumuz vs
Emine_1245 Aysem_35 . Canım ya Allah güç kuvvet versin sana. Gerçekten üzüldüm simdi ama Hem annenleymis en güvenilir yerde . Ve zaten birkaç günlüğüne… Tez vakitte iyileşirsin inşallah 🙏
Annekeki Aysem_35 kizim dogdugundan beri sagdigimi hep aventle iciyodu buyudukce anladi meme olmadigini. Lansinoh ise yaradi cok sukur insallah senin bebis de sever. Lansinohu alinca dedim cocuk hakliymis avent buram buram plastik uclu.
Aysem_35 Emine_1245 amin çok teşekkür ederim, aynen emin ellerde ama anne yüreği işte evladından uzak kalmak çok zor Allah hiç ama hiç bir anneyi evladıyla hasretiyle sağlığıyla sınamasın 🙏