Arkadaşlar merhaba 2. Ay aşılarımızı olduk sonra kaka yapmamaya basladı doktorumuz rota aşısından olabileceğini söyledi geceleri sadece bir kere mama veriyordum 10 gün yapmadı kakasını sonrasın da doktorumuz fitil önerdi onunla yaptı ama şuan 6 gündür yine yapmıyor tekrar fitil kullanmak istemiyorum gece verdiğim mamayı da bıraktım. Zeytinyağı ve masaj dışında önerebileceğiniz neler var? Şimdiden teşekkürler 😊 1 hafta sonra 3 aylık olucaz