Oykusunannesi Kızlar merhaba bugün bebeğim 2. Ay aşısı oldu. Sizin bebeklerinizde çok fazla halsizlik ve huysuzluk oldu mu ateşi yükseldi mi? Ve kaç gün sürdü ertesi güne hala ağrı ve ateş halsizlik yapıyor mu?