Bizim de sabah aşımız vardı şimdilik ateşi yok inşallah da olmaz içim gitti 🥺 bebeğim en başından beri mamayla besleniyor sadece on gün falan anne sütü aldı 3100 gr doğdu şuan 5200 gr. Önemli olan kaç kilo doğduğu aylık en az 500 gr alması gerekiyormuş. Benim bebeğim de 2 veya 3 saatte bir 110 cc mama içiyor