Doymuyor düşüncesiyle kendi kendinize alacağınız kararla mamaya geçmenizi doğru bulmuyorum. Buna bebeğinizin boy-kilo artış oranına göre doktorunuz karar vermeli. Bebeğiniz gerçekten doymuyor mu yoksa emdikten sonra gaz problemi mi yasıyor acaba? Ya da bebeğinizin uyuduğu oda sıcaklığı nasıl? 24-25 derece olmasina dikkat edin fazla sıcak da bebekleri rahatsız ediyor ve ani bebek ölüm riskini arttırıyor. Onun dışında bebeğiniz elleriyle kendini uyandırıyor olabilir, yarım kundak yapmayı denediniz mi ? Bir de bebeğinizi uyumadığı zamanlar banyo yaptırıp masaj yapmanızı öneririm. Rahatlayıp uyuması muhtemel olacaktır. Sevgiler 🍒