Nilufer Annesininoglu evet canim hastanede calisiyordum ben bi arkadasim yaptirmisti memnun kaldigini cok soyledi kalici bi cozum buymus herhalde tam bilmiyorum arastir istersen bide maliyetli bisey galiba
ekvaninannesi Annesininoglu geçiyor doğru yürüyemez durumdaydım takıldıktan sonra ağrısı geçti tavsiye ederim kesinlikle yaptırın.
Annekuzusu Ayy şuan bu postu gördüğüme mutlu oldum ya🤦🏻♀️ Bende bitek bende oldu sanıyordum hamilelikde çok ödem olmuştu ayaklrım doğumdan sonra şişlikler inince özellikle ayak başparmaklarımda batma oldu 37 numara giyen ben 39 numara ayakkabı almak zorunda kaldım 🤦🏻♀️ Şimdi aradan 4,5 ay geçti yavaş yavaş düzelme var şükür