Miraymenesa
6 ay 17 günlük meleğim.. Her bebeğin gelişimi farklı.. Ben 9 aylık yürümüşüm ve hiç dişim çıkmamış yürüdüğümde.. Eşimde erken yürümüş.. Oğluşumda yaklaşık bir aydır emekliyor... Ekstra hiçbirşey almadım ama önüne oyuncak vs koyuyorum ulaşması için. Ulaşıncaya alkış yapıyruz👏👏👏.. Vakti gelince her hareketi yapacaklarını düşünüyorum yürüme, emekleme dönme anlamında... Örümcek, yürüme arkadaşı almayı düşünmüyorum.. Bazı bebekler emeklemeden yürüyorlarmış..
Oturmasının daha düz olması için bebe yatmaz aldım.. Ben almayı düşünüyordum ama baktım benim desteklerim vs olcak gibi değil.. Bebe yatmaz tavsiye edebilirim oturması için.. Desteksiz biz hiç oturamıyıruz direk eller yere iniyor destek için😂..