Bebeğinizde emzik, biberon kullanımı var mı? Varsa bunlar meme reddine sebep olabiliyor. Bırakın, alternatif şeylerle yedirin mesela ben enjektör ve kaşık biberonla veriyordum sağdığım sütü. Kullanmıyorsa da gaz durumundan olabilir. Emerken sindiremiyordur belki. Yediklerinize dikkat edin, kimyonlu anne çayı içebilirsiniz. Benim kızımın da ilk birkaç ayı emerken kasılma durumu vardı, sinir oluyor gibiydi. Gazı olduğunu düşünerek emdikten sonra göbek bölümüne saat yönünde masaj uyguluyordum, rahatlıyordu biraz.