Gfrn Ben sadce mamayla besliyorum ( isterdim sütüm olsun ama malesef) doktorları ve sağlık ocağı hemşiresini dinledim çığlık kıyamet açlıktan ağlıyordu. Mamayı verdiğimde de kıtlıkten çıkma tabirini yaşıyordu gözlerini hiç kapatmadan içiyordu nefes almadan içip hemen nefes alıp devam ediyordu. Şimdi ne kadar isterse o kadar veriyorum. İlk zamanlar çok içiyordu doyuramıyordum şimdi artacağına azaldı cc . Doktorunu dinle sütünü arttırmak için demişlerdir. Süt ağırlıklı beslensin diye. Ama çocuğu aç da bırakma.sütüne göre de ayarlarsın mamayı çok sütün varsa az hazırlarsın.