aliMommy benim oğlum 5 aylık şuan park yatağı var bizim odamızda . 1 yaşına girer girmez ayıracağım . Zor olacak biliyorum ama anne baba yanında yatılmaması gerektiğini ne kadar erken anlatırsam o kadar iyi. Bir arkadaşım var çocuğu 4 yaşında ve yatağı halen anne babasının odasında . Çocuk annesi ile yatmak için babasıyla kavga ediyor resmen evi başlarına yıkıyor öyle görünce yaşına girsin oda ayrcam dedim kendi kendime 🤭