Herobaby yada arı maya kullanan var mı ? Kaçıncı ayda basladiniz
Shlaa valla hic vermedim bilgim yok ustte kalsin
Shlaa ..
İkisini de kullanıyorum 15 gün falan oldu başlayalı şuan 6 ay 3 günlüğüz