HiraDeniz bende baslamak istiyorum cok sabirsizlaniyorum biz ne yesek elimize bakip agzini aciyo garibim instagramda guzel bi sayfa takio ediyorum ilk pürelerim ilk meyvelerim falan hepsi yaziyo cok azcik daha zaman gecsin yedircem heralde seftalinn peynirin tadini falan azda olsa biliyor 😂 şansimiza 6 ay olunca yiyebilcekleri guzel meyve yok zaten kışa denk geliyor