Bebegimyagmur şeftali ve armudu soyup çekirdeğini çıkarıp doğradım. Tencereye hiç su koymadan hazırladığım meyveleri koydum, ısındıkça kendi suyunu verdi. Kaynayınca altını kısıp 10 dk bekledim. Kayısı ve eriği ise yıkayıp tencereye koydum. Dogramadıgım için yarım çay bardağı kadar su koydum ki dibi tutmasın. Onları da 10 dakika kadar kaynatıp kabukları ve çekirdekleri çıksın diye süzgeçten geçirdim.
marketten açık peynir alırken kullanılan plastik kaplar var ya (adını bilmediğim için böyle tarif ettim) onlardan 250 ml ve 125 ml aldım. Onlara porsiyonluk bölerek koydum.