Mommyy70 Nilinannesiii benim de ilk kaslarda başladı sonra kafasna sıçradı cildiyeci göz ucuyla baktı egzema dedi ama sanırım konak . Zeytinyağ ile banyodan yarım saat önce yaglayin hafif tarayın onlar kalkar
Nilmerih Nilinannesiii bizimde ilk başta kaşlarında çıktı zeytinyağını hergün sürdüm sonrasında sildim o bitti kafasında çıktı yine aynı yöntemi uyguluyoruz azalıyor şükür
Nilmerih Nilinannesiii bize egzama denmedi Konak oluşabilir dendi ve zamanla geçiyormuş etraftan öyle duydum ki kaşlarda da bunu tecrübe ettik. Bakımını ihmal etmeyin