glbgci sedacihan 2ay 3günlük pazartesi aşısı vardı o günden beri çok huzursuz doğru düzgün uykusu da yok
ikiprensannesii2 sedacihan uykular haram olduu gençliğim bak talan da oldu daha ne diyeyim arkadaş🤣🤣🤣
bir-minik-defne sedacihan 2 ay 19 günlük olduk 3 gündür ne uyku var ne de mama içiyor aç aç uykusuz şekilde bağırıp duruyor. Ne olduğunu da anlayamadım umarım geçicidir mahvolduk ailece.
Ek-istanbul glbgci aynen öyle ve sürekli kusuyor çok üzülüyorum reflü ilaçlarıda işe yaramadı bıraktım
ikiprensannesii2 Asafbeycim hafif bi yükselmesinde hemen calpol verdim 6 saat arayla verilebilir baktınız düşmüyo normale paranox s fitil verebilirsiniz hemşire öyle söyledi
Ek-istanbul glbgci doktorumuz 4-5 aya kadar olur dedi ama artık yoruldum sürekli tedirginim besledikten sonra kusmasın siye aürekli üst değiştirme doğal olarak kilo alımıda az zoe bir süreç😿
Blndla Benimki de cok kusuyor ve gazlı uyumuyor sürekli ağlıyor ne iş yapabiliyorm ne bişey deliricem az kaldı.2 ay 17 günlük
minikoglumm 2 ay 10 günlük bebeğim yemiyor kızlar sadece anne sütü ile besleniyor hem emiyor hem biberon veriyordum ama şimdi hiçbirinden yemiyor ağlıyor sürekli aç ama inatla yemiyor azıcık yiyince kusuyor ne yapcam bilmiyorum