Aybuke_ Bime 9 ekimde gelecek olan pilsan marka ilk arabam ı alan kullanan varmı kullanıslımı sizce birde kızım 20 aylık ona kucuk mu kalır o araba sizce alsam ne kadar kullanır kullananlar yazarsalar cok memnun olurum cok kararszm cnkü