Mervezehra ilk sezeryanimda herşeyin.cok.cok iyi geçmesine rağmen sadece bunu yaşamıştım hatırlıyorum ayağa kalkınca felan biyle kaburgam sanki.cigerime saplanmışta nefes aldırmıyormus gibiydim.yar nefes alıyordum lavaboya gidip gelene kadsr bile ölüyordum nefessizlikten hemen gelip yatıyordum sırt üstü ve iyi geliyordu bi 10 15 gün kadar sürdü sonra kendi geçti aniden, doktora sordum muayeneye gittiğimde psikolojik seninki diyor bana 😁 bakalım bu defa da olacak mı pazartesi doğumum var tekrar bu arada spinal olmuştum.