Egemmmm
canm doğum yapınca ilk baş sütüm gelmedi mecburen hastanedeki hemşireler mama verdi .. daha sonra gögsümü vermeye çaliştim ama asla almadı biberona alişti .. bende silikonlu uç+mama şeklinde ilerledim yaklaşik 3 ay boyunca bu süre zarfında sürekli gögsümü teklif ediyordum ama kızım inatçı olduğu için bi türlü almadı, pes etmedim çünkü çevremdekiler çok baskı yapıyordu göğsünü ver diye sanki ben hiç uğraşmıyorumya her neyse.. sana tavsiyem akşamları uykulu uykulu ver önce 1 dakika aldı bıraktı sonra 3 dakika sonra 5 dakika derken tamamen aldı kızım göğsümü üstelik biberonu tamamen bıraktı bu arada emzik kesinlikle verme ben o hataya düştüm ilk önce emziği bıraktım çünkü saatlerce kuzum emzik emiyordu aç olduğunu da tok olduğunu da anlayamıyordum .. şükür kızımla inatlaştik ama sonunda kazanan ben oldum .. sürekli sapmaktan yorulmuştum silikonlu ucu takıyordum , çıkıyordu çok zorluyor du beni.. zaten emdikçe süt çoğalır onu dert etme çok güzel bi duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin .. saatlerce göğsümde doktora sordum şimd kızın kokuna daha yeni alişti annesi olur dedi☺️