Kızlar 1 ay önce sezeryan oldum ve o zamandan beri var ama 2 gün önce anca gidebildim doktora teşhis resmen konuldu ve ilaçlar yazıldı bi 10-15 güne gel tekrar kontrol edelim dedi 😕 geçmezse de ameliyat yada botoks dedi 🙄 sizler hangi ilacı kullanıyorsunuz? Yada ekstra biseyler yapıyorsanız neler yapiyorsunuz ?